Trivelig og positiv dame på 50 år søker BPA-assistent [Norway]


 

Hvem er jeg?

Jeg er en rolig og hyggelig dame på 50 år, som søker assistanse i det daglige for å kunne leve et så godt liv som mulig. Jeg bor i en leilighet sammen med mine 3 katter, og det er her du vil ha arbeidsplassen din.

Ellers trives jeg godt i eget selskap, og liker å tilbringe tid med familie og venner.

Hvem er du?

Jeg trenger en assistent på dagtid og ettermiddag i ca 40% stilling. Jeg ser etter en assistent som kan være med å gå turer, lage mat, og bistå med lettere husarbeid. Du har et godt humør, du er snill, og det er viktig at du kan snakke og skrive godt norsk. På grunn av arbeidsteds art ønsker jeg kun kvinnelige assistenter.

Hva skal du gjøre?

  • Lett husarbeid
  • Handling
  • Matlaging
  • Aktiviteter

Hva kreves av deg?

  • Evne til å skape gode relasjoner
  • Selvstendig
  • Norsktalende
  • Førerkort klasse B
  • Ikke allergisk mot katt
  • Plettfri vandel, politiattest innhentes før oppstart

Hva får du?

  • Tarifflønn, ansiennitetsregulert
  • Pensjons- og forsikringsordninger, bl.a. AFP
  • Avtaleregulert arbeidsforhold
  • Veiledning og opplæring
  • Assistentkurs i regi av Humana omsorg og assistanse
  • Egen app for håndbøker og rutiner
  • Rabatter hos bl.a. SATS

Dette er Humana omsorg og assistanse

Humana omsorg og assistanse er en del av Humana AB. Vi utvikler og leverer omsorgstjenester etter enkeltmenneskers behov og samfunnets ønsker. Mer enn 16 000 engasjerte medarbeidere utfører omsorgstjenester for over 9 000 mennesker i Sverige, Norge, Danmark og Finland og arbeider etter visjonen, alle har rett til et godt liv.

Arbeidstid/varighet: / Dag og kveld
Søk stillingen senest 26-06-2023


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال