Distributionsleder [Denmark]


 

Hvad er jobbet, og hvem er vi?
Du skal sammen med distributionschefen være med til at sikre en stabil og effektiv distributionskørsel fra afdelingen i Ølsted. I din hverdag vil du være i tæt dialog med vores produktion og kundeservice samt sørge for at kunden får den bedste oplevelse af vores service. Du vil skulle dele din tid imellem kørsels- og ledelsesopgaver, og bruge din erfaring fra din egen kørsel og i samarbejde med distributionschefen optimere på arbejdsgange og sikre at teamet trives.

Dine primære opgaver/ansvarsområder bliver:
For at få succes i denne stilling, skal du være en teamorienteret leder med overblik og evnen til at motivere og udvikle dine medarbejdere. Du skal gå i spidsen for dit team med kundens interesse som altafgørende ledestjerne.

  • Planlægning og gennemførsel af Distribution mellem vores produktionsafdeling i Ølsted og kunder placeret på Sjælland
  • Egen kørsel og ledelse af 5 servicechauffører
  • Koordinering af vedligeholdelse af bilerne
  • I samarbejde med distributionschef at følge op på rapportering af kvalitets- og servicemål
  • I samarbejde med distributionschef at planlægge ferie og frihed for chaufførgruppen

Vi forventer, at du:

  • Har chaufførerfaring
  • Du har godt kendskab til køre-hviletidsbestemmelser
  • Du besidder overblik og gode koordineringsevner
  • Du er god til at motivere og kommunikere kollegaer i et dynamisk driftsmiljø
  • Du har en fleksibel indstilling til arbejdstid
  • Kørekort (min. kategori C)
  • Digitalt førerkort
  • Chaufførbevis (EU-bevis)
  • Gode IT-kundskaber

Personlige kvalifikationer

  • Struktureret og selvstændig
  • Gode kommunikationsevner
  • Gode samarbejdsevner
  • Løsningsorienteret

Vi tilbyder dig…
Vi tilbyder et spændende og udfordrende job i en innovativ og bæredygtig service- og logistikvirksomhed.

Som medarbejder hos os bliver du en del af et uformelt og socialt miljø, hvor omgangstonen er imødekommende og professionel, og hvor vi sætter en ære i at høre dine idéer og bidrage til din fortsatte personlige og faglige udvikling. Du vil komme til at arbejde sammen med engagerede og kompetente kolleger i et dynamisk og i til tider travlt miljø, hvor vi står sammen for at give kunderne de bedste serviceoplevelser og opnå de bedste resultater til gavn for virksomheden.

Helt konkret tilbyder vi:

  • Fuldtidsstilling
  • Løn efter kvalifikationer
  • Pensionsordning og Sundhedssikring
  • Kurser og kompetenceudvikling
  • Arbejdstiden vil typisk ligge på hverdage i tidsrummet 04.00 til 15.00, men der kan godt forekomme kørsler på andre tidspunkter i forbindelse med højtider og højsæson
  • Fri arbejdsbeklædning

Mød dine kommende kollegaer her og hør, hvorfor de er glade for at arbejde hos Elis: https://dk.elis.com/da/koncern/bliv-ansat-hos-os/jobs-0

Ansættelsesvilkår, ansøgningsfrist og -proces
Hvis du har spørgsmål vedrørende jobbet eller vores virksomhed, er du velkommen til at kontakte distributionschef Niels Bruhn 23738723.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest fredag d. 12. maj 2023. Vi holder løbende samtaler og tiltrædelse vil ske hurtigst muligt.

Du bedes sende din ansøgning via linket på denne side eller via vores hjemmeside, og du skal vide, at vi naturligvis behandler din ansøgning fortroligt.
Da der i dette tilfælde er tale om en lederstilling/specialiststilling, skal du forberede dig på en første samtale med den nærmeste leder og en anden samtale, som vores HR-team vil bistå med en tilbagemelding på både en person- og logiktest.

Om Elis

Som medarbejder hos Elis bliver du en vigtig spiller i vores rolle som Danmarks førende tekstilserviceudbyder. Vi udlejer, vasker og leverer kvalitetstekstiler, måtter/mopper og fuldservicerede hygiejneløsninger til både store og små virksomheder. Vi udvikler hele tiden nye bæredygtige produkter og serviceløsninger uden at gå på kompromis med kvaliteten, og det sikrer os en miljøvenlig profil, der kommer alle til gode.

Hos Elis er vi stolte af at være den første verdensmål-certificeret virksomhed i verden, og derfor er miljø og bæredygtighed et centralt element i vores strategi. Dette kommer bl.a. til udtryk gennem vores cirkulære tekstiler og høje standarder for brug af sæbe i vores vaskeprocesser.

Med et ønske om at være den bedste arbejdsplads for vores medarbejdere, fokuserer vi løbende på at uddanne vores ledere til at kunne varetage både medarbejdernes og virksomhedens interesser. Vi ved nemlig, at god ledelse er afgørende for medarbejdernes arbejdsglæde og dermed virksomhedens resultater.
Vores fokus på ledelse har bl.a. resulteret i, at vi i 2019 investerede i vores egen interne lederuddannelse med vores værdier og 6 lederkompetencer i centrum: empatisk, anerkendende, nysgerrig, proaktiv, vedholdende og helhedsorienteret. Uddannelsen er obligatorisk for alle ledere, og vi bygger hele tiden videre på den. Du kan læse mere om vores lederuddannelse her: LederDNA uddannelse | Elis og Vores ledere kan spille hinanden bedre med tillid | ELIS


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال