Receptie/ Events Coordinator [Netherlands]


 

$ads={1}

Kom ons dynamische en innovatieve team versterken als onze nieuwe receptioniste!

Als receptioniste bij Avular, ben jij het gezicht van ons kantoor. Je hebt een divers, leuk en uitdagend takenpakket, uitteenlopend van het organiseren van bedrijfsevents tot aan het ontvangen van bezoekers of alle daags voorbijkomende facilitaire taken. Er is heel veel variatie en diversiteit in deze rol en je bent dan ook het kloppend hart van ons kantoor.

Wij zoeken iemand die het leuk vindt om anderen te helpen en er energie van krijgt om mensen blij te maken. Met het oog op de verhuizing naar ons nieuwe pand op Strijp-T, zijn er meer dan genoeg uitdagingen voor onze nieuwe office assistent om aan te pakken. Samen met het hele team, zorgen we ervoor dat je binnen de kortste keren up and running bent!

WIE ZIJN WIJ

Avular is een snelgroeiende high-tech scale-up gevestigd in Eindhoven. Bij Avular geloven we dat mobiele robots de wereld enorm vooruit gaan helpen. Onze doelstelling luidt dan ook: “With gorgeous tech, we accelerate the creation of mobile robotic applications that shape a brighter future for all”. Onze robots, zowel op de grond als in de lucht, vind je dan ook terug in een breed scala van toepassingen: van agri tot inspectie en van bouw en infra tot in de zorg. We stellen ambitieuze doelen voor onszelf, maar we bereiken ze met ons gemotiveerde, slimme en creatieve team. Onze mensen staan op nummer één, wat heeft geleid tot een informele en open sfeer op ons kantoor. We vinden het ook belangrijk om onze successen samen te vieren. Vanaf de eerste dag zorgen we ervoor dat jij je welkom voelt bij Avular!

WERKZAAMHEDEN

  • Beheer van inkomende en uitgaande communicatie bij de receptie zoals telefoon, e-mail en post en het verwelkomen van onze gasten en deze voorzien van een drankje.
  • Agendabeheer, waarbij je er onder ander voor zorgt dat meeting ruimtes op de juiste manier geboekt worden en er geen dubbele afspraken in de ruimtes staan.
  • De leiding nemen bij het organiseren van team activiteiten samen met onze Team Onion Committee, zoals vrijdagmiddagborrels; team uitjes, lunches en andere leuke activiteiten voor ons team.
  • Organiseren van evenementen voor interne en/of externe partijen in ons eigen kantoor en ondersteunen bij het organiseren van Avular evenementen op externe locaties.
  • Ondersteunen bij en uitvoeren van administratieve werkzaamheden waar nodig en daarbij zorgen voor een georganiseerde en gestructureerde omgeving.
  • Faciliteren bij interne afspraken door bijvoorbeeld het verzorgen van een lunch op verzoek

WIE BEN JIJ

  • Een spontaan en enthousiast persoon, met minimaal een MBO diploma
  • Bij voorkeur 32 uur per week beschikbaar, 24 uur is bespreekbaar
  • Werkervaring als office assistent, receptionist, in de horeca of soortgelijk
  • Proactief, oplossingsgericht, zelfstandig en daadkrachtig in het nemen van beslissingen in je dagelijkse werkzaamheden
  • Sociaal communicatief vaardig en empathisch
  • Uitstekende organisatorische vaardigheden, accuraat en in staat om met deadlines om te gaan
  • Vloeiende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in zowel woord als geschrift
  • Professionele beheersing van Microsoft Office

ONS AANBOD

  • Een gevarieerde rol waarbij je echt het verschil maakt in een internationale high-tech scale-up met een glashelder doel voor de wereld van morgen.
  • Onderdeel worden van ons snel groeiende bedrijf met veel carrière mogelijkheden en korte communicatielijnen.
  • Veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en het najagen van nieuwe ideeën en kansen.
  • Een gepassioneerd en ambitieus team van professionals waarin alle disciplines van robotontwikkeling vertegenwoordigd worden.
  • Spelletjesavonden, vrijdagmiddag borrels, team weekend en meer!
  • Genoeg tijd om uit te rusten en te ontspannen met 30 vakantiedagen (excl. nationale feestdagen).
  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden met een salaris gebaseerd op je ervaring, een reiskostenvergoeding en een premievrij pensioen.
  • Een regeling waarmee je financieel voordeel krijgt uit de groei en het succes van ons bedrijf.
  • De beste brandstof: goede koffie en vers fruit van de Philips Fruittuin.
  • Locatie: Strijp-T in Eindhoven, waar je op het kruispunt staat tussen innovatie en creativiteit.Kom ons dynamische en innovatieve team versterken als onze nieuwe office assistent!

Als office assistent bij Avular, ben jij het gezicht van ons kantoor. Je hebt een divers, leuk en uitdagend takenpakket, uiteenlopend van het organiseren van bedrijfsevents tot aan het ontvangen van bezoekers of alledaags voorbijkomende facilitaire taken. Er is heel veel variatie en diversiteit in deze rol en je bent dan ook het kloppend hart van ons kantoor.

Wij zoeken iemand die het leuk vindt om anderen te helpen en er energie van krijgt om mensen blij te maken. Met het oog op de verhuizing naar ons nieuwe pand op Strijp-T, zijn er meer dan genoeg uitdagingen voor onze nieuwe office assistent om aan te pakken. Samen met het hele team, zorgen we ervoor dat je binnen de kortste keren up and running bent!

WIE ZIJN WIJ

Avular is een snelgroeiende high-tech scale-up gevestigd in Eindhoven. Bij Avular geloven we dat mobiele robots de wereld enorm vooruit gaan helpen. Onze doelstelling luidt dan ook: “With gorgeous tech, we accelerate the creation of mobile robotic applications that shape a brighter future for all”. Onze robots, zowel op de grond als in de lucht, vind je dan ook terug in een breed scala van toepassingen: van agri tot inspectie en van bouw en infra tot in de zorg. We stellen ambiteuze doelen voor onszelf, maar we bereiken ze met ons gemotiveerde, slimme en creatieve team. Onze mensen staan op nummer één, wat heeft geleid tot een informele en open sfeer op ons kantoor. We vinden het ook belangrijk om onze successen samen te vieren. Vanaf de eerste dag zorgen we ervoor dat jij je welkom voelt bij Avular!

WIE BEN JIJ

  • Een spontaan en enthousiast persoon, met minimaal een MBO diploma
  • Minimaal 24 uur per week beschikbaar
  • 2 jaar werkervaring als office assistent, receptionist, in de horeca of soortgelijk
  • Proactief, oplossingsgericht, zelfstandig en daadkrachtig in het nemen van beslissingen in je dagelijkse werkzaamheden
  • Sociaal en empathisch
  • Uitstekende organisatorische vaardigheden, accuraat en in staat om met deadlines om te gaan
  • Vloeiende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in zowel woord als geschrift
  • Professionele beheersing van Microsoft Office

WERKZAAMHEDEN

  • Zorgen dat het kantoor er altijd netjes en gezellig uitziet, inclusief de meeting ruimtes (niet perse door alles zelf te doen natuurlijk) en fungeren als het eerste aanspreekpunt voor ons schoonmaakbedrijf
  • Beheer van inkomende en uitgaande communicatie bij de receptie zoals telefoon, e-mail en post en het verwelkomen van onze gasten en deze voorzien van een drankje
  • Agendabeheer, waarbij je er onder ander voor zorgt dat meeting ruimtes op de juiste manier geboekt worden en er geen dubbele afspraken in de ruimtes staan
  • Proactief de benodigde kantoorartikelen bestellen (pennen, printerinkt etc.) zodat alles op voorraad is; geschenken voor het personeel bestellen in overleg met HR en het bestellen van wekelijkse boodschappen
  • De leiding nemen bij het organiseren van team activiteiten samen met onze Team Onion Committee, zoals vrijdagmiddagborrels; team uitjes, lunches en andere leuke activiteiten voor ons team
  • Organiseren van evenementen voor interne en/of externe partijen in ons eigen kantoor en ondersteunen bij het organiseren van Avular evenementen op externe locaties
  • Ondersteunen bij en uitvoeren van administratieve werkzaamheden waar nodig en daarbij zorgen voor een georganiseerde en gestructureerde omgeving
  • Faciliteren bij interne afspraken door bijvoorbeeld het verzorgen van een lunch op verzoek.

ONS AANBOD

  • Een gevarieerde rol waarbij je echt het verschil maakt in een internationale high-tech scale-up met een glashelder doel voor de wereld van morgen
  • Onderdeel worden van ons snel groeiende bedrijf met veel carrière mogelijkheden en korte communicatie lijnen
  • Veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en het najagen van nieuwe ideeën en kansen
  • Een gepassioneerd en ambitieus team van professionals waarin alle disciplines van robotontwikkeling vertegenwoordigd worden
  • Spelletjesavonden, vrijdagmiddag borrels, team weekend en meer!
  • Genoeg tijd om uit te rusten en te ontspannen met 30 vakantiedagen (excl. nationale feestdagen)
  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden met een salaris gebaseerd op je ervaring, een reiskostenvergoeding en een premievrij pensioen
  • Een regeling waarmee je financieel voordeel krijgt uit de groei en het succes van ons bedrijf
  • De beste brandstof: goede koffie en vers fruit van de Philips Fruittuin
  • Locatie: Strijp-T in Eindhoven, waar je op het kruispunt staat tussen innovatie en creativiteit
  • De mogelijkheid om in overleg 1 -2 dagen per week thuis te werken

Job Types: Full-time, Part-time
Part-time hours: 24 per week

Salary: €2,000.00 - €3,000.00 per month

Work Location: Hybrid remote in 5651 GW Eindhoven

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال