Business Development Manager [Poland]


 

Menadżer Hotelu / Menadżer ds. Rozwoju
(Business Development Manager)

Pieniężno, Warmińsko-Mazurskie

14-sto pokojowy, butikowy hotel z miejscami noclegowymi dla maksymalnie 27 osób wraz z zapleczem konferencyjno-biznesowym, poszukuje menadżera. Osoba na tym stanowisku będzie pierwszym pracownikiem hotelu podlegającym bezpośrednio właścicielowi obiektu.

Hotel będzie mieścił się w 100-letnim budynku młyna w miejscowości Pieniężno w województwie Warmińsko-Mazurskim. Obiekt jest obecnie remontowany, a zakończenie prac planowane jest jesienią 2023. Dwa z 14 pokoi wyposażone są w aneksy kuchenne do przygotowania własnych posiłków. W obiekcie znajduje się również kuchnia z jadalnią, gdzie posiłki dla gości będą przygotowane przez koła gospodyń wiejskich na bazie lokalnych produktów.

Hotel kieruje swoją ofertę do czterech głównych grup:

  • gości indywidualnych nastawionych na odkrywanie oferty turystycznej regionu;
  • klientów poszukujących miejsca na zorganizowanie uroczystości rodzinnej: śluby, komunie, rocznice, zjazdy rodzinne, jubileusze i urodziny;
  • klientów biznesowych oraz organów lokalnej administracji;
  • organizacji społecznych zajmujących się kulturą i sztuką.

Zadania i obowiązki na stanowisku:

  • Pozyskiwanie klientów hotelu poprzez sprzedaż;
  • Nawiązywanie kontaktów z lokalnymi społecznościami, urzędami, organizacjami i firmami w celu identyfikacji potencjalnych klientów, i dbanie o utrzymanie długoterminowej współpracy;
  • Dbanie o ciągłe obłożenie hotelu;
  • Inicjowanie i organizowanie wydarzeń i wszelkiego rodzaju spotkań w celu promocji hotelu;
  • Prowadzenie konta mediów społecznościowych hotelu (Instagram);
  • Kontakt z informatykiem w celu ewentualnego uaktualnienia strony internetowej hotelu;
  • Zakres zadań i obowiązków na stanowisku może wzrosnąć wraz z rozwojem hotelu.

Wykształcenie

  • Wykształcenie wyższe obowiązkowe lub studia w trakcie;
  • Studia w kierunku marketing, zarządzanie, turystyka i hotelarstwo, językoznawstwo, kulturoznawstwo, historia;
  • Doświadczenie zawodowe z zakresu marketingu, zarządzania, rozwoju (business development), turystyki, hotelarstwa, lub podobne;
  • Język angielski w stopniu C1 obowiązkowy. Znajomość języka musi być udokumentowana odpowiednimi certyfikatami;
  • Język niemiecki mile widziany.

Kompetencje

  • Niezależność i kreatywność;
  • Umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji oraz rozwiązywania problemów;
  • Doskonała komunikacja interpersonalna;
  • Umiejętność pracy z wieloma zespołami i prowadzenia równolegle wielu obowiązków;
  • Odpowiedzialność i umiejętność samodzielnej organizacji pracy;
  • Znajomość mediów społecznościowych;
  • Wiedza o Warmii, jej historii, atrakcjach turystycznych i przyrodniczych;
  • Łatwość nawiązywania kontaktów biznesowych;
  • Umiejętność organizacji wydarzeń oraz spotkań.

Co oferujemy

  • Ciekawy rozwój profesjonalny: jako pierwszy pracownik hotelu, osoba na tym stanowisku w perspektywie może zostać głównym dyrektorem obiektu odpowiedzialnym za pracę wszystkich podległych osób;
  • Ewentualny rozwój na stanowisku jest ograniczony tylko kreatywnością samego kandydata;
  • Mieszkanie służbowe w hotelu;
  • Wynagrodzenie rosnące wraz z sukcesem na stanowisku: rozwój obiektu i obłożenia przekłada się na wzrost wynagrodzenia.

Aplikacja

Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie wiadomości e-mail na adres magdalena@driskthefuture.com z załącznikami:

  • CV wraz z odpowiednimi certyfikatami potwierdzającymi znajomość języków obcych;

oraz

  • jednostronicowego autorskiego planu rozwoju strategicznego hotelu.

Aplikacje niekompletne nie będą rozpatrzone.

Osoba do kontaktu:

Magdalena Dąbkowska magdalena@driskthefuture.com

Rodzaj pracy: Umowa o pracę stałą, Pełny etat, Kontrakt B2B

Wynagrodzenie: Od 6 000,00zł miesięcznie (brutto)

Harmonogram:

  • Elastyczne godziny pracy
  • Elastyczny grafik
  • Możliwe weekendy

Rodzaje wynagrodzenia dodatkowego:

  • Premia za wyniki pracy

Świadczenia dodatkowe:

  • Elastyczne godziny pracy
  • Możliwość pracy z domu
  • Program rozwoju zawodowego

Język:

  • Polski (Wymagane)
  • Angielski (Wymagane)
  • Niemiecki (Preferowane)

Gotowość do wyjazdów służbowych:

  • 25% (Preferowane)

Miejsce pracy: Hybrydowa w miejscowości Pieniężno 14-520


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال